onsdag 10. april 2019

ein liten diy og ein tur i drivhuset....

I dag gjor eg ein liten diy....
 
hadde noke streng liggande og fikk ein ide...
 
 
Alt du trenge e stålstreng.... klypetang.... blomsterstreng og litt mose :)
 
Mosen fant eg i hagen.... har meir mose enn gras ;)
 

 
Form små rundingar med bunny øyrer :)
 
Og vipps så har du ein kjempe søt serviett-ring....
 
Serviset på bilde er nye Spire fra Porsgrund porselen.... eg like det meir og meir for kvar gong eg bruke det!!! lin serviettane kjøpte eg hos jotex. På salg... love it! lin servietter kan jo kosta litt....
 

 
Og her kjeme mosen inn.... eg forma stålstreng til "easter"
 
så bant eg mose rundt strengen med den tynne grønne blomsterstrengen :)
 
 
Festa den til dørkransen med ståltråd og hang ei lita sløyfa på ;) syns det blei stemningsfullt og fint :)

 
Ousdal bokstavane kjøpte eg for mangen år siden.... ser jo like fine ut endo.... designletters trur eg d er??

 
Eg har og planta påskeliljer og hengt opp en harepus-krans som eg laga her forrige dagen :)
Bruker bare streng og litt ferske pinnar t å laga den ;) pinnane e best når dei e "nyplukka" då e dei mjuke og gode å jobba med :)
 
 
Kjenne eg glede meg skikkelig til påske i år, vi skal kun vera heima og kosa oss!! da blir deilig.... eg har savna rolig påske.... :) svigerfar komme og det glede vi oss til :)
 
Har du planer for påsken??
 
 
Må forresten bare vise dere pittelitt av noen bilder vi tok i kjøkkenhagen i dag....
 
 
Matchende jumpsuits fra Kappahl (barneavdelingen).
Hårbånd fra unikdesignnorway.
Sko er fra Toms og Levis.




 
Antons genser og shorts er fra MarMar og er kjøpt hos Fru Ulldis i Odda.
Hatten er eit bruktfunn og bukseselene er fra ebay :)
 
Sko også Levis.


 
Er han ikke SØT??

 
Årets lengste blogginnlegg hahahaa......
 
Trykk PÅ bildene om du vil se de i stort format.
 
-Klems Diana-
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)