onsdag 17. april 2019

påsketur.... inne ;)

Tenkte eg vile vise dåke litt bilder fra ståvo...men så var de så mykje meir eg ville visa og :)
 
Haha....
 
Begynne med ståvo då!!
 

 
ikkje så veldig påskete, eg hadde ein stooor bukett med ei gul busk, men den daua :)
Så eg må nok på slang igjenn :) satse på dei eg stjele frå ikkje lese bloggen min.... haaaaha.....

 
For det var jo veldig koselig m gul busk og!!
 

 
Eg har begynt ute i kjøkkehagen, eg har sådd i forskjellige frø. Så når eg var på hageenteret her forrige dagen kjøpte eg meg 2 tomat og 2 agurk planter.... agurken e allerede dau....


Men tomaten lever.. enn så lenge :) eg har ikkje særlig grønne fingre inne.... ute klare eg meg bedre. :)

 
Og mens eg tok bilder så kom postbudet med denna fine koselige påskepakken.
Just IN time.... påskekos bare til meg!!
Makronene er fra Makronpikene, en liten bedrift eg fant på insta via kontoen til Siw Torsteinsen i SWT-boligstyling.
 


 
Eg elske fargen på gryteklutane.. og når dei tilbyr ein pakke med gryteklutar og makoner for 300 kr.. då e eg all in!!
Så til både @swtstyling og @makron_pikene takk for super sevice og kjapp levering.
 

 
Eg delte litt m Anton og då.... LOL....
 
Ha ein fortsatt god påske fine folk!
 
-Klems Diana-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)