onsdag 24. april 2019

Wilmas festdrakt :)

Jeg og Wilma bestilte oss festdrakter for en stund siden og i går kveld kom de :)
 
Vil vise bilder av Wilma i dag.... siden jeg ikke var helt up for photoshoot i dag... :)
 
Wilma var i alle fall villig, og sier at hun føler seg sååååå fin i drakta, faktisk litt som Anna i Frost-filmen.... altså en ekte Disney prinsesse :)
 


 
Plukket blomster til meg :)
 
 
Her mamma!
 
 
Drakta er i ull og kommer med innesydd underskjørt så den ikke klør, en liten veske, krok på selve drakta, så hun ikke trenger å ha den i hånda hele tiden, belte med borrelås bak, helt genialt.

 
Og eit sjal. Den kan en enten ha rundt skuldrene eller som vi gjorde...

 
Som hårbånd :)
 
 
Eit cape fulgte også med :)
 

 
Drakta er så himla fin og skikkelig forseggjort. Er såååå fornøyd med at vi valgte akkurat denne drakten. :)
 
Wilma har str 7-8 år og denne kommer til å vare i flere år fremover. Kan syes inn og ut :)
 
Denne festdrakten er fra Bare Kjoler
 
Om du vil se bildene i full størrelse trykk PÅ bildet :)
 
Anbefales!
 
-Klems Diana-
 
 
Inneholder sponsede produkter
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)