lørdag 27. april 2019

Mommy and me.... me&i...

Jeg tråler jo nettet ofte på utkikk etter mommyandme klær :)
 
Får nytte på nå så gjengen fremdeles synes det er kult å matche med mamma og pappa :)
 
Jeg kom over eit merke jeg aldri har hørt om før. De er svenske og heter MeandI :)
 
Tenkte jeg ville prøve de... og det er jeg glad for!! Jeg synes det er gøy å se fin ut, men jeg liker ikke ucomfy klær, dette merket har så mye fint, og det er som å gå i pysj!! deilige myke klær. Wilma bare.... ohj, for en myk bukse mamma!
 
 
 
Jeg digger merker som bruker samme stoffet i klær til mamma og barna. :)

 
Toppen min, buksen og t-skjorten til Wilma er fra MeandI....
Hårbåndene er fra unikdesignnorway :) matt velur karamell heter denne fargen :)
 
Jeg har på meg S i denne toppen, det andre jeg bestilte var i M og ble litt stort, så om du bestiller og er mellom to størrelser, gå gjerne ned i str :) barnestrørrelsene er akkurat som vanlig :)
 
Besøk Me and I ved å trykke HER
 
Jeg har også endret litt på soverommet nå, ville ha det litt luftigere og lettere nå som våren er her!
 
Syns det ble koselig jeg :)
 
Ha en fortsatt fin dag da!!
 
PS!!! husk å join give awayen jeg har på min instagram da!! du kan vinne gavekort på 1000 kr hos FruUlldis :)
 
-Klems Diana-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)