torsdag 13. juni 2019

DIY UTEBAD

Jeg hadde såååå lyst på eit sted og bade ute. Sjekket mangen steder etter alternativer,  men så kom jeg på at jeg var ikke blitt millionær i år heller :)
 
Så da kom jeg på ideen med å bruke eit vanlig kar og gjøre noe gøy. Så jeg la ut på finn om noen hadde eit badekar de skulle gi bort, og jaggu.... dagen etter sto karet i hagen.
 
Det var jo ikke så fint i seg selv.... så jeg hadde noe teglstein jeg også hadde fått gratis på finn som jeg brukte til å mure inne karet. Da ble det så mye finere.
 
Snikret også tak over her.... ja, har gjort mye!!
 

på "gulvet" fjernet keg tre av steinhellene som lå der, helte i sement og trykket nedi hvite marmorsteiner (kjøpt på felleskjøpet, Dimmelsvik)
 
 
Veldig deilig å gå på, og så fint å lyst, lyst å legge mer sånt!
 
 
Dusjen var den rimeligste jeg fant, den kostet 970 kr på vida xl. Aldri handlet der før, tok va 2 uker for å få varene.... om du er forberedt på det så er det helt ok å handle derfra :)
 

 
Den treplaten jeg har liggende over badekaret er egentlig en del til dusjen som en egentlig skal stå på når en dusjer. flaks at den passet perfekt oppå badekaret.
 
 
Stylet med deilige produkter fra Lush i Bergen. Gikk visst litt amok jeg... hele huset lukter lush....


 
Midt i fotograferinga kom Wilma å tok over showet :)
 
 

 
Veldig gøy med badebombe.
 
 

 
Om du synes bildene er kornete, så trykk PÅ bildet, da kommer de opp i full str....
 
Om eit par dager får vi innstallert varmtvann i krana også.... da skal jeg ta meg eit langt deilig bad.... uansett vær :)
 
luksus....
 
-Klems Diana-
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)