tirsdag 11. juni 2019

Sommernatt

I går kveld var været så fint og jeg trengte litt terapi (styling)
 
Dette ble det til....
 
*inneholder reklame*
 
Jeg og Øyvind hadde laget en lavvo til ungene tidligere på dagen, hadde hugget ned eit tre i hagen så da hadde vi masse stokker liggende.
 
 
Lykter, stråmatter, kurv, solcelle drevne fakler fra Nille.
De er så fine disse faklene, jeg har alltid ønsket meg slike bambus fakler men når det kommer til oljer og flammer osv så detter jeg helt ut, det må vere enkelt! Så disse solcelle drevne er perfekte!
Har lyst å ha de over alt!

Denne lampen er på batteri, genial ute!
Også fra Nille.
 
Besøk Nille HER


 
Vi har prøvd ut disse flaskene fra glacial i noen uker nå. Og de er pinadø geniale... og vakre.... så noen nye de hadde fått i blå dip dye i går... rålekre! men det var ikke det jeg skulle skrive.... poenget.... disse flaskene holder varm drikke og iskald drikke. :) En holdbarhet jeg ikke har opplevd før. Øyvind brøyt ut i båten, wow Diana, disse flaskene er jo helt topp... vannet er jo iskaldt!

 
Og glovarmt om du vil....
 
Sjekk ut Glacial HER





 
Koselig kveld!!
 
Bålpannen er fra Espegård og er kjøpt hos Felleskjøpet i Dimmelsvik. Den er helt topp og gir varme, men aller mest stemning :)
Drømmefangeren har jeg laget selv. Hvite matten er fra Housedoctor. Lysestaker kjøpt brukt :)
 
Fikk lyst å dra med meg lavvoen ned på stranda i dag.....
 
klems Diana


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)