onsdag 9. desember 2015

Skolegutten!

Her kommer litt bilder fra rommet til Marcus som jeg endelig fikk dratt opp armene og rydda i dag! PHU! LEGO altså.... jeg klikker!!!!!
 
Det finnes FLUST av barnerom på nett, men lite av stor gutt-rom... Han har hatt den samme stilen i noen år nå, men den vokser med han. Han elsker selv svart hvitt. :) og bestemmer stort sett selv interiøret på rommet sitt. :)
 

 
Loppis-thonet stol. :) Pulten er bare to bukker og en hobbyplate. :) Tavlen på veggen er laget av en stor plate og tapet fra FineLittleDay.

 
Selvfølgelig må barna også få juletrær :) digger når de står slik med roten på :) enkelt og pent.

 
Banner over sengen fra 2iSpann.

 
Elsker dette bildet som henger på loftstua :) det er fra desenio.no :)
 
Ha en fin dag da!!
 
Jeg og 2 venninner har hatt juleverkstad! Skal vise dere noen rååååfine DIY's i morgen!!
 
-Klems Diana-
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)