søndag 28. april 2019

Min festdrakt :)

Da jeg konfirmerte meg var jeg tynn og hadde ca A-cup.... så plutselig året etter så hele kroppen min annerledes ut... og bunaden min, den var ubrukelig!
Skvis en DD inn i en A cup liksom... :)
 
Så etter mangen år uten har jeg også endelig fått meg festdrakt!
 
Og jeg føler meg så FIN!
 
 
Den kom med skjorte, forkle og belte med borrelås, topp for meg som går opp og ned 5 kg i året. :) så slipper jeg sy det inn å ut.
 
 
Nydelige broderte detaljer, og jeg liker disse fargene så godt! :)

 
Nydelige detaljer på skjorta og!
 


 
Så nå er jeg og Wilma så klare for festhøytiden som kommer!!
 
Gleder oss!! Har du bunad eller festdrakt?
 
Denne drakten heter Embla og er fra BareKjoler
 
 
 
 
Ha en fin dag da!!
 
-Klems Diana-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)