tirsdag 30. april 2019

Sommer!

Hæææ??
 
Det er jo skikkelig sommer plutselig... ja ikke plutselig heller. Har jo vert knallfint vær lenge nå.
 
Så i dag tok vi den første runden på stranda.... alle guttene og Wilma bada!! Kun jeg som feiga ut! Sikkert like greit for jeg hadde sikkert dødd av kuldesjokk :)
 

 
Både jeg og Wilma har outfits fra Kappahl :) Min er i str 170 på ungdomsavdelingen. Wilmas er fra barneavdelingen :) Vesken og hatten min er fra dameavdelingen :)
Jeg digger disse..... Og, i går så jeg på Kappahls instagram at det kommer matchy newbie badedrakter til mamma og jente :) weeee.... jeg skal sitte klar med bestillknappen på lanseringsdagen den 7 mai.... :)
 
I dag fikk jeg så sommer stemning at det blei deilig frukt salat til dessert.
Men en skvett vaniljesaus.... sommer!!
 

 
Fineste blomsterbuketten kom Wilma hjem med etter skolen i dag... så fornøyd med at i morgen er det 1 mai og fridag på skolen!


 
Så... vi hoppa visst over våren i år... ;)
 
ha en fin 1 mai!
 
-Klems Diana-
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)