fredag 10. mai 2019

En uke igjenn!!

I går gikk jeg opp på garasjeloftet for å se om jeg hadde noe 17 mai pynt liggende. Fant da noe og ble inspirert til å lage eit 17-mai inspirasjons innlegg.
 
*inneholder sponsede produkter*
 
Jeg hadde på forhånd kjøpt noen sjokolader, slikkepinner og bånd osv på nille så det tok jeg med i samlinga. :)
 
Jeg digger jo å lage ting utav "ingenting". Jeg hadde strenger liggende, så da ble disse til....
 

 
Strenger med sjokolade på toppen, kan jo brukest til bordkort om dere er mangen? eller bare pynt på bordet :)

 
Skal jeg pynte med de selv så må jeg visst kjøpe nye :)
 
 
Vi har spirea i hagen, og den er genial til små kranser for den har små blader tett i tett :)

 
Pynt med eit enkelt bånd eller en sløyfe :)

 
Og 17 mai er jo barnas dag men ofte blir barna glemt ved festbordet. Pynter opp med en stor slikkepinne til alle :)
 
 
 
Tallerkenen er fra Porsgrund Porselen og heter Spire.
 
Jeg er ikke typen som liker å bruke masse penger på pynt og nips. Så grønn hekk, bjørk i vaser, lagt utpå bordet, som kranser... ingenting er vel vakrere enn den friske grønne sammen med rødt hvitt og blått?? Trenger egentlig bare en hvit duk da!
 
Pynter du mye til 17 mai??
 
Enn så lenge så er det meldt råfint vær her!
 
Så kjenner jeg med selv rett så blir det nok litt pynt ute også :)
 
-Klems Diana-
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)