fredag 31. mai 2019

endelig NYE hagemøbler

 
Er ikke våre nye utemøbler fine??
 
Vi har alltid snikret utemøbler selv eller kjøpt brukte møbler. Men nå har vi endelig fått NYE møbler.
De er laget av aluminiumsstamme og er laget for nordisk klima og vær så også putene kan ligge ute...alltid!!! (jaja... lagres inne om vinteren da!)
 
*inneholder sponsede produkter*
 
 

 
Blender så fint inn i miljøet jeg har jobba i årevis for å lage i hagen.

 
Valgte denne gruppen til hagen vår, den heter Bali.


Jeg ville jo selvsagt vise dere flotte bilder med nydelig vær, men været har ikke spilt på lag med meg siden utegruppen kom, og jeg MÅTTE jo bare vise dere møblene, så det ble så det ble.
 
Møblene er fra www.oakland.no
 
De har flere varehus i Norge men om du ikke bor i nærheten så leveres varene på FÅ dager, mine ble bestilt torsdag og mandag ble de levert på døren :)
 
 
Lykter, matte, prydgress og bordlampe er fra Nille.

 
De sorte krukkene er fra Hageland i Rosendal. Hortensiaen og ;) spennende å se om de overlever sesongen.
 
Ha en fin helg folkens!!
 
Jeg satser på at sommeren snart kommer tilbake ;)
 
-Klems Diana-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)